Acht mensen naar ziekenhuis om koolmonoxide in Rotterdams huis

Acht mensen zijn maandagavond ter controle naar het ziekenhuis gebracht, nadat in het huis in Rotterdam waar ze waren koolmonoxide was vrijgekomen. Ze voelden zich niet lekker en belden 112.
De hulpdiensten constateerden snel dat in de woning aan de Mijnsherenlaan in Charlois een hoge concentratie van het reukloze, maar giftige gas in de lucht zat. De gevolgen voor de acht mensen die binnen waren, leken mee te vallen. Ze konden in ieder geval allemaal nog lopen.

Waarschijnlijk was een kapot apparaat, zoals een geiser of boiler, de boosdoener. Zekerheid daarover kon de brandweer niet direct geven.
Deel dit artikel:

Reageren