nieuws

Brand in braadpan brengt flinke schade aan in keuken

In de keuken van een woning aan de Forelstraat in Hoogvliet is dinsdagmiddag brand ontstaan. De bewoner kan volgens de brandweer voorlopig zijn huis niet in.
De brand heeft namelijk volgens de brandweer flinke schade aangericht aan de keuken.
Het vuur ontstond aan het begin van de middag in een braadpan. Na ongeveer een half uur was de brand onder controle.
De bewoner is nog nagekeken door ambulancepersoneel, omdat hij rook had ingeademd. Of de bewoner ook naar het ziekenhuis is gebracht, kon de brandweer niet zeggen.