nieuws

Brand in huis Leerdam

brandweerlogo3.cropresize-1.jpg
brandweerlogo3.cropresize-1.jpg
ROTTERDAM - In een huis aan de Sperwerlaan in Leerdam heeft zondagochtend vroeg brand gewoed. De brand was in de keuken ontstaan, vermoedelijk door kortsluiting.
De bewoners zijn door de brandweer met een ladder uit het huis gehaald. De man en vrouw liepen ademhalingsproblemen op en zijn naar het ziekenhuis gebracht. Een buurvrouw werd uit voorzorg geëvacueerd.
De keuken van het huis raakte zwaar beschadigd, de rest liep flinke rookschade op.